Informacje

Nowe produkty

Warunki współpracy

Złożenie zamówienia oznacza równocześnie akceptację poniższych warunków:

CAM-POL s.c.
ul. Laurowa 39
03-197 Warszawa
tel./fax: 0-22 747 05 27
e-mail: biuro@cam-pol.pl internet: www.cam-pol.pl
NIP: 524-257-43-45
nr konta bankowego:
28 1050 1025 1000 0023 0579 8031 ING BANK ŚLĄSKI

1. Składanie zamówienia

1.1. Zamówienia realizowane są na podstawie przesłanego zamówienia droga mailową, faxem lub telefonicznie.

2. Potwierdzenie zamówienia

2.1. Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy ofertę zawierającą wszystkie koszty oraz sposób przesyłki. Do realizacji zamówienia przystępujemy dopiero po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostanie potwierdzone, nie będzie realizowane i anulujemy je po upływie 4 dni.

2.2. Klienci składający zamówienie z płatnością typu "przedpłata" powinni po potwierdzeniu swojego zamówienia, dokonać płatności. Przy tego typu zamówieniach, do ich realizacji przystępujemy dopiero po otrzymaniu płatności. Na wpływ czekamy 3 dni od daty potwierdzenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.

3. Anulowanie zamówienia

3.1. Istnieje możliwość anulowania złożonego i potwierdzonego zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do nas pod nr telefonu 22 747 05 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 9- 17 bądź wysyłając informację na adres e-mail: biuro@cam-pol.pl.

3.2. Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już zrealizowane i jest w fazie wysyłki do klienta.

4. Czas realizacji

Staramy się, aby był on jak najkrótszy, jednak nie pracujemy w soboty i niedziele. Dlatego do obsługi zamówienia złożonego w piątek wieczorem, w sobotę lub niedzielę możemy przystąpić dopiero w poniedziałek. Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 48 godzin od momentu przystąpienia przez nas do realizacji zamówienia, chyba, że w ramach ustaleń indywidualnych zostanie przyjęty inny termin.

5. Sposób dostawy przesyłki oraz opłaty za przesyłkę

5.1. Wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DPD. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 - 4 dni.

5.2. Szczegóły dotyczące opłaty za przesyłkę i ewentualne koszty pobrania należności zostają wyszczególnione w wysyłanej do Państwa ofercie.

5.3. Możesz także odebrać towar osobiście.

Istnieje także możliwość osobistego odbioru towaru. Możesz tego dokonać w naszym biurze handlowym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

6. Reklamacje

6.1. Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta.

6.2. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar ma jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu (22) 747 05 27.

6.3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, zwrócimy koszty wysyłki i wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze. Przy reklamacji prosimy o podanie numeru swojego rachunku bankowego.

6.4. Reklamację należy złozyć na formularzu zgłoszenia reklamacji - POBIERZ FORMULARZ

7. Zwroty

7.1. Klient ma prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru, bez względu na przyczynę, według aktualnie obowiązujących przepisów prawa.

7.2. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów używania i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

7.3. Zwracany towar należy wysłać do nas na własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu otrzymany z towarem.

8. Ochrona danych osobowych

Osoby dokonujące rejestracji na stronie www.cam-pol.pl dobrowolnie wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych (tj. imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, danych firmowych i adresu e-mail). Wszelkie Państwa dane osobowe przetwarzane są jedynie do celów autoryzacji.